Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2012 11:51 - Кухо
Автор: lelya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2269 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 02.11.2012 12:11


         Кухо е. Кухи са. В душата ми идват мисли, за които нямам умение да ги извадя на клавиатурата по красивия начин, по който ми се иска. Все пак имам нахалството да го правя, оправдавайки си, че се надявам, чрез упражнения да стана по-добра. Четох постинг на едно младо блогерче - момиче и независимо от темата и това доколко я одобрявам, немога да отрека, че се възхищавам на изказа - непретенциозен, но лек, чист, приятен. Около мен се шири нещо друго, момичета, които не могат да говорят, камо ли да пишат (не че аз мога, но повярвайте, говоря прилично и съм скромна). Ужасявам се, че това е масовка, че те са болшинство. Имам си няколко примера на млади създания и след най-малкото общуване с тях си викам пу-пу-пу като бабичка, защото веднага започвам да се вглеждам панически в собствените си деца и да изисквам все повече и повече от тях. Познавам се с едно блонди, облечено, пипнато, грим, кола, всичко, но милото говори само за спа, кръчми, смартфони и мечтае да си сложи силикон, за което надлежно спестява. Познавам се с две други от провинцията (и аз съм от провинцията да не ми скочи някой сега с глупости). Едното се води омъжено, има дете на 3 и е инфантилно по неописуем начин, немога да го опиша. Незнае какво иска, мама и тати са му купили апартамент, кола, но мъжа и е в друг град, където уж нещо доучва и поработва и където съответно неговите родители са му закупили апартамент. И така моето героинче ежедневно е недоволно от живота, майка му му гледа детето, обаче го гледа само като е тя на работа, а неиска да го гледа когато на нея и се ходи по кафенета с приятелки. И това и е голям проблем, толкова лоша майка не се случва, но пък тогава го дава на свекърва си, но пък тя не го гледа добре, толкава лоша свекърва не се случва. С мъжа си се виждат през уикендите, но и той пък все я ядосва. И накрая - няма мисъл, ама никаква, стига и само да чете вицове. Подозирам, че е прочела не повече от две книги през живота си, но съм спокойна, защото чете стихчета на детето, значи има надежда. Другото от провинцията хора е буря с македонски акцент, трябва да се напрягаш за да го разбереш и въпреки всичко то е най.доброто, защото поне се опитва да се бори с живот самичко, търси работа, намира една, втора, трета, но няма голям шанс и е наясно с това, практична е и се е ориентирала правилно, спешно си търси мъж за женене, защото само това и остава. Така с трите мои хубавици (третата най си я харесвам). А, да и трите слушат чалга, факт и му наблягам нарочно. Имам си едно момче, раздава го интелектуалец, сбъркано, инфантилно, пие, ръси глупусти, прави се на интересен, но видно с невъоръжено око момиче край него няма да се заварти заради сбърканото му поведение. Така за някои представители на младото поколение, от което аз отдавна не съм част. Пиша за тях, защото ме замислят, а аз пиша тук само за нещата от живота, които съм видяла с очите си. Кухи са.


Тагове:   Кухи,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - еееее, не всички, не всички...
02.11.2012 12:02
работя в училище - гимназия - и една значителна част от младите дами и господа са хора с цел в живота и зряло отношение към действителността. на моменти - по-зряло от моето ;-)
цитирай
2. lelya - Слава богу Руми, в същност прово...
02.11.2012 12:07
Слава богу Руми, в същност провокира ме постинг на такова дете, очарова ме, зарадва ме и исках да сплюя онези субпродукти на нашето време. Поклон пред теб, че работиш с деца, това е най-смисленото нещо, което човек може да прави през живота си.
цитирай
3. gothic - Ето за това на моя непрекъснато му ...
05.11.2012 13:13
Ето за това на моя непрекъснато му набивам каската. Стига фасади без съдържание....
цитирай
4. lelya - Ти си лесен, че твоя е още малък. Аз ...
05.11.2012 15:16
Ти си лесен, че твоя е още малък. Аз какво да кажа като е първи курс студент и единствената им грижа на тази възраст е да си намерят къде. Искам да разбера как така всички майки на момичета са откачили и не си спят по къщите та аз да се чудя сега с коя е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lelya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293219
Постинги: 92
Коментари: 664
Гласове: 3477
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031