Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2012 14:30 - Забраната за пушене
Автор: lelya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4369 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Здравейте. Аз съм пушач.
   Звучи като репликата от сбирките на наркоманите и алкохолиците. Не съм и предполагала, че ще пиша това. Много съм толерантна като човек. Имам две деца и в къщи не се пуши. На работа пуша отвън. Винаги се съобразявам с непушачите. Мислех си, че забраната за тютюнопушене не ми е проблем. С колеги ходим на кафе и пуша отвън. И всичката тази розова картина свърши на така нареченото коледно събиране в службата. Бяхме на много приятно, много прилично място, хубава атмосфера, кухня и прилични и изискани клиенти. Беше ми много приятно и някак си ми се допуши повече от обикновено. И тук  започна моят ад. Никога през живота си не съм се чувствала толкова зле като жалка отрепка, трепераща в тъмнината и студа. А мисля, че не съм. В повече ми дойде. Какъв е проблема да има заведения, в които да се пуши. Световната здравна организация реши проблема с гладуващите на планетата та сега ни оправя нас пушачите. Не искам никого да тровя и на никого да му пуша, но моля ви, през зимата е студено, не ме изхвърляйте като куче на улицата.


Тагове:   цигари,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pcelata - Знаеш ли миличка.
10.12.2012 21:28
И аз съм като теб.С тази разликаче не бях сама и беше купон.Но все си мисля,че това ще отпадне.
цитирай
2. rummi - и аз съм пушачка. и вече просто не ходя в заведения
10.12.2012 22:13
те са за непушачи. т.е., не са за мен
цитирай
3. carmen - iи защо не пушиш у вас, а искаш да п...
11.12.2012 11:44
iи защо не пушиш у вас, а искаш да пушиш в заведение. Щом не пушиш у вас, значи съзнаваш, че това ще трови децата ти, но чуждите хора искаш да ги тровиш!!!! Това ли е толерантността. Аз не пуша и не желая никой да ми дими в ресторанта, когато се наслаждавам на добрата храна и изисканите напитки! Освен миризми този дим носи и несъвместими с живота отрови.
цитирай
4. tani4ka73 - Въпрос на приоритети.
11.12.2012 14:37
Откажи ги и бъди с приятелите и колегите си.
цитирай
5. lelya - Ама не искам да опушвам непушачите, ...
12.12.2012 09:18
Ама не искам да опушвам непушачите, моля най човешки за топло, малко местенце за пушачи и не искам непушачи да влизат там и ако непушачите не го разбират, жалко за тях, просто очевидно са си склонни да дискриминират различните.
цитирай
6. dolce - остави ги
13.12.2012 13:02
те не значт що вършат
непушачите са най гадните,долни,злобни и некоректни хора
ФАКТ!!!!!
аз пуша и винаги ще пуша-кога ще спра си е моя работа и само моя и никой не може да ми казва как да харча парите си и как да живея
защо му е на непушача да може да влиза в заведения в които се пуши?
нека си ходят в техните си
ама на няма да стане и занеш ли защо?
в града в който живея на 2-3 пъти се опитваха да направят такива заведения . и какво се случи/
просто ги няма вече тези заведения край ФАЛИТ
питам защо фалираха след като града е голям и би трябвало да може да издържа 1-2 заведения с 50-100 места за непушачи нали
нали всички сега грачат в един глас
било добре било правилно а кажете ми де
цитирай
7. carmen - lelya
13.12.2012 13:05
дала си мнение и се опитваш да ни обвиниш. Искаш ли една малка дискусия, понеже е и доста актуален проблемът, та да видим ще стигнем ли до едно мнение. Така както чета, ти искаш една малка стаичка за пушене, аз също нямам нищо против това, но то е непосилна екстра за всички заведения. Ако с това последното си съгласна, остава да ви питаме в кои заведения ще искате тези стаички за пушене. Така, че това е икономически недостижимо, освен някои клубове, които също, ако са толерантни към непушачите трябва да отделят такава стая, а в общите помещения да не се пуши. И ако ти не пушиш във вас, значи не си чак такъв пушач, защо са ти и на тебе тези пушеци. По добре хвърляй цигарите, тук не става въпрос за дискриминация, а за отрови!!! Идея си нямаш кефа от чистия въздух, здравето и аромата на парфюм. Между другото на 8ми декември заведенията и дискотеките се пукаха по шевовете от студенти, които до 2 - 3 часА танцуваха пиеха и се наслаждаваха на празника. Някои излизаха да пушат но не бяха много. Аз сутринта като се събудих още усещах уханието на парфюм и дрехите ми бяха чисти и ароматни. Как може някой да иска да се върне старото положение?
Бъдете здрава!!!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lelya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 295057
Постинги: 92
Коментари: 664
Гласове: 3477
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930