Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2011 16:10 - Знам, че ще стане.
Автор: lelya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1339 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 26.01.2011 21:33


    Има някои неща, които не ми харесват. Не знам дали причината е в мен или просто не ми се иска да е така. Не ми се иска да си призная, че съм стар динозавър от миналия век, който не може да приеме предизвикателствата на бъдещето.
    Не ми харесва, че се взимат децата на бедните хора, защото те не могат да им осигурят необходимата грижа.
  Не ми харесва, че младите момичета раждат със секцио не защото имат медицински проблеми и им се налага, а защото имат парите и така е по лесно.
    Не ми харесва, че се използват услугите на сурогатна майка - жена, която  само да износи бебето без да има проблеми истинската такава.
    Не ми харесва, че както в предаването на BTV " БТВ Репортерите" показаха, няма единен регистър на всички клиники за донорите на сперма и яйцеклетки.

    Не ми харесват тези неща, но
   знам, че в бъдеще, може би когато няма да ме има, бедните ще раждат деца само за да ги дават на богатите и това ще стане бизнес. Неизбежно е. Просто има търсене, пазар, следователно ще има и предлагане, също както има търсене за екскурзии в космоса. Ще може да се купува всичко - орган, живот, но...за съжаление не от всички. Също както в книгата на Тери Пратчет "Страта" на хората ще им се дава заплата не в пари, а в години човешки живот. Не ми харесва, но мисля, че ще се случи.
Жалко. Жалко за мен, защото не мога да го приема.

image


Тагове:   майчинство,   бъдеще,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - тежка
25.01.2011 16:28
тема си подхванала...много тежка
цитирай
2. lelya - Човечеството живее със заблудата, ...
25.01.2011 17:18
Човечеството живее със заблудата, че може да постави собствените си стремежи в ограничителни законови рамки. В това може да вярват само наивници. И само наивници могат да смятат, че ще се размине плащането на сметката.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lelya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 295054
Постинги: 92
Коментари: 664
Гласове: 3477
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930